No la vull cagar per vergonyós
Bona tarda i gràcies pel que feu ja que ajudeu molt!
El meu problema és simple però mai hi trobo la rao, i em molesta molt. El tema és que les coses van molt bé amb la noia que m’agrada; ens parlem sovint per missatges i hi ha molt bon rotllo etc, però en persona parlem poquísimes vegades i mai llargament. El meu problema és que vull parlar amb ella però sovint està amb les seves amigues i em costa molt més que quan estem a soles (ns que dir i doncs no dic res, sento que de cop m’ho penso tot massa etc) doncs sovint no parlem ennpersona, i és el q em fa por. Per molt bé sue anem per missatges tinc por que per no parlar en persona es perdi la ´chispa’. Per tant, que puc fer per parlar amb ella amb més facilitat quan hi ha bastanta més gent i per superar la vergonya en general?
Laura Centellas

Hola!
Ens n'alegrem molt que us siguin d'utilitat aquests consultoris!!
Pel que fa a la teva consulta, hauriem de veure si ella també té la mateixa sensació. N'heu parlat mai? Potser no coneixes prou les seves amistats, potser estan molt concentrades parlant d'un tema i és complicat interrompre, potser no saps massa què dir...
Podeu intentar deixar alguna conversa pendent per explicar-vos-ho cara a cara. Així ja teniu un motiu pel qual iniciar una conversa. Com ho veus?
També et pots apropar a tot el grup amb les teves amistats i presentar-vos mútuament. Així serà més fàcil de quedar i coincidir.
Per on començaràs?
Una abraçada!
La Laura Centellas