No arribo a l'orgasme
Hola,
Soc una noia de 18 anys. Desde l'estiu passat tinc relacions sexuals i he trobat la manera de masturbar-me que em dona plaer, fins i tot me comprat una joguina sexual, el que passa es que no aconsegueixo arribar a l'orgasme. Sé que no és el més important però m'agradaria arribar-hi. Intento no obsessionar-me i gaudir però no puc evitar anar amb cuidado quan em toco, es com que miro de controlar el plaer per no arribar al orgasme. Quan noto que vaig arribar a l'orgasme es com que automaticament paro, o en una relacio sexual faig que l'altre pari... jo vull arribar-hi però nose si es algo mental que tambe em freni jo mateixa... crec que em fa por el "descontrol". Nosé que fer... És normal? Hauria de "forçar-me" a arribar?
Laura Centellas

Hola,
Tenir por al "descontrol" pot estar afectant a que arribis a l'orgasme i que bloquegis les sensacions quan estàs a punt d'arribar-hi. Les causes d'això poden ser moltes, i amb la informació que tenim és difícil donar-te una resposta més acurada, però forçar-se mai sol ser una bona solució en el sexe.
Com et sents quan et descontroles? Què passa si perds el control? Per què penses que no et dones permís per arribar-hi?
Si et sents molt bloquejada, potser estaria bé que ho poguessis consultar amb una psicòloga especialitzada en Sexologia Clínica per poder treballar totes les causes que poden estar afectant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas