limit
Bona nit, gracies per respondre.
Reconec que mai he tingut una conducta adequada en relacio al menjar, pero crec que estic començant a arribar a un limit. L’obsessio per aprimar-me esta sent forta, no puc parar de pesar-me en tot el dia, em provoco el vomit molts cops al dia sense haver ni menjat, faig esport fins que acabo plorant perque estic cansada pero sento que no puc parar, m’estic començant a apuntar el pes i les mides de tot el cos diariament a una llibreta… no puc mes pero hi ha algo dins meu que em diu que no vull aturar aixo ni demanar ajuda ni curar-me, sento que estic sent totalment dominada i no se que fer…
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, gràcies per consultar-nos. Pel què ens comentes portes temps patint... Això que ens dius ho saben a casa o alguna persona de confiança? Hauries d'intentar parlar-ho amb alguna persona adulta que et generi confiança, perquè et puguin fer costat i ajudar.
Ets molt valenta explicant-nos el que t'està passant i ens agradaria poder ajudar-te més, per això et demanem que truquis al nostre telèfon de l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia, que és totalment gratuït i en què una de nosaltres (psicòlogues) t'assessorarem en tot allò que necessitis. Podràs explicar-nos tot allò que et preocupa i desfogar-te. El telèfon és 934549109.
Has sigut molt valenta fent aquesta consulta. Esperem la teva trucada.
Una abraçada molt gran!!
La Laura Centellas