Tinc un retras de la regla
Hola!Estic molt precupada perquè ara a final de mes em tindria d"haber baixat la regla i no baixa ,i m"agafa ansietat nomes pensar que podria ser embaràs,pero vaig fer servir preservatiu,no tinc money per un test, que puc fer,amigues m"han dit que potser els nervis i ansietat han fet que s"hem atrasi que em relaxi ,ns que puc fer per calmarme
Laura Centellas

Hola,
No sabem si generalment tens la menstruació de forma regular, o cada mes et trobes amb irregularitats.
Si vas mantenir relacions sexuals utilitzant el preservatiu correctament durant tota la relació sexual, en principi la causa del retard no hauria de ser un embaràs. Les causes dels desajustos menstruals poden ser diverses, i si et passa sovint, és recomanable que ho consultis amb la llevadora o ginecòloga.
L'estrès i el nerviosisme també poden alterar la nostra menstruació. De totes maneres, si penses que la causa pot ser un embaràs, pots anar a la tarda jove del teu CAP perquè puguin determinar si la causa és aquesta.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas