dubte
desde fa 3 mesos estic coneixent a un noi, i estic molt be amb ell, es una persona molt sana. Ell m'ha dit que creu que sesta enamorant de mi, pero jo no crec que estigui pillada. Em preocupa pero per mi perque sempre he estat tant acostumada a lo toxic i i/o futur impossible, que és lo unic que menganxa realment i lunic que fa pillarme de veritat: si passen de mi, si tenen novia, si viuen lluny o si son imbecils. Vull dir, puc estar amb alguu havent complicitat sense esta pillada, pero a la vegada moltbe? Nose si mhe explicat. Tenim exclusivitat, no liarnos amb altres persones i ningun problema pero no sento que estigui al seu nivell pel que acabo de comentar. Gracies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, ens n'alegrem molt que tinguis una relació sana i que puguis viure i sentir el que és.
Pel que expliques, sembla que ell està sentint més intensament que tu... i aquí, tu has de veure com et vas sentint. Sovint les parelles s'enamoren a ritmes diferents (un ho té molt clar i l'altra ho viu més tard).
Potser no has de prendre una decisió ara. Només escoltar-te: tens ganes de veure'l i quedar amb ell? Continua! Sents que no et fa il·lusió i no t'interessa? Pren una decisió.
Valora si es tracta de ritmes diferents (que tu vagis més a poc a poc) o si realment no t'agrada aquesta persona.
Has viscut el que és tenir una relació tòxica i estàs vivint el que és tenir una relació sana. Com et sents? Quina vols a la teva vida?
Una abraçada!
La Laura Centellas