Tinc un dubte una mica raro :)
Bona tarda, tinc un dubte i ns molt bé com explicar-lo. La cosa és que (sóc noia) quan em vaig començar a masturbar( fa tres o cuatre anys) es com que començava a sentir coses molt ràpid i tal, i desde fa un temps tinc la sensació que ja no és així (s'ha de dir que he provat diverses maneres de fer-ho, que per aixi dirho crec que em conec bé el meu cos o això pensava), la cosa es que he estat llegint coses intentant informarnt-me i quan una noia es masturba ha d'estar mullada? Esq jo quan tinc ganes de fer-ho no solc estar mullada i ns si ha de ser així o no. O si hi ha unes condicions en les que hem d'estar les dones per masturbarnos, ns si m'explico...
En qualsevol cas, tinc una sensació ultimament que quan em toco es com que al clitoris noto com unes punxades lleus i ns pq em pasa si que es veritat que quan em todo i no noto res al cap d'una estona noto com aquestes punxades, que es? Em podeu ajudar amb tot això? Pq ara ja ns si sé com masturbar-me i em fa ràbia.
Merci per adavantat :)
Laura Centellas

Hola,
No sabem si prens anticonceptius hormonals o no, però si els prens la lubricació vaginal pot veure's afectada. Si no és el teu cas, tampoc hauria de ser preocupant.
De totes formes, no sabem si tens la menstruació o no, que també seria un element que podria afectar a la pròpia lubricació.
En tot cas, seria interessant que poguessis realitzar una consulta amb una llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària o amb una ginecòloga per a que puguin valorar que tot estigui correcte a nivell físic. El tema de les punxades, podria ser degut a la mateixa sensibilitat al tocar directament el clítoris però també podria ser que tinguessis alguna ferida, i per tant, estaria bé revisar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas