Culpa
Hola! Bé, la història és curta. Bàsicament he estat parlant bastants mesos amb un noi que em van presentar. Tot anava bé fins que vaig veure que la cosa ja començava a ser seria i aquí en van entrar els dubtes. El vaig començar a ignorar una mica, sense cap explicació. De debò que em sento fatal per com em vaig comportar. Ell suposo que es va cansar i em va demanar explicacions. Vam quedar i li vaig dir que ja no volia continuar i ho va entendre. Al principi continuavem parlant com amics, jo sé que encara li agradi molt. Ara ja no parlem tant, no crec que tampoc sigui bo per a ell estar parlant cada dia amb mi i li he deixat un espai que no m'ha demanat. A vegades ens trobem i em fa por mirarlo a la cara perquè tinc molts culpa a sobre. No m'agrada pensar que sóc la responsable de que estigui trist, tot pels meus dubtes. Lo pitjor és que no és la primera vegada que em passa, quan la cosa comença a ser seria m'entra el pànic. He mirat per internet i no sé si te a veure amb la meva situació de la infància ( els meus pares entre ells a matar i a mi sempre m'han posat en mig dels conflictes). No sé, jo em vull enamorar encara que sé que sóc capaç. Dit així sona com si em vulgui forçar o algo i no és així. Però el que no vull és fer mal a algu per culpa d'aquesta cosa meva. També he llegit que les persones que fan ghosting tendeixen a tindre una personalitat narcisista. No és que faci ghosting jo, però el fet de passar d'algú així per la cara doncs...( Jo crec que no ho sóc, intento ser bona persona). No sé, estic molt segura de la meva desició i la tornaria a repetir, no vull estar amb aquell noi d'aquella manera (no per res, ell és un tros de pa), però em sento molt culpable i sento que li he fet perdre aquests mesos i que ara té sentiments per mi que no són recíprocs.
Perdoneu, aquesta consulta pot ser és una mica Lió però no sóc capaç d'identificar com em sento ni perquè passa això. Creieu que potser ell es sentiria millor si li parlés? En el fons jo crec que sí perquè ell ho intenta,però em sap greu fer-li més mal per si es fa il·lusió o algo.
Moltes gràcies haha.
Laura Centellas

Hola!
I si poses el focus en tu? En la consulta poses molt focus en com se sent ell i que no vols que se senti malament però... i tu? No tens dret a canviar d'opinió? No tens dret a escoltar-te i veure que no t'agrada? No tens dret a escollir que ja no vols estar amb algú (hagin passat 2 setmanes, 3 mesos o 5 anys)?
Tu vas quedar amb ell, li vas comunicar que no volies continuar i ell ho va entendre. No li vas fer ghosting. Li vas donar una explicació.
Si tu no vols res amb ell, i sents que amb aquesta distància és millor... endavant! No has fet res malament. No podem enamorar-nos de tothom que s'enamora de nosaltres, no trobes? La màgia d'una relació és que les dues persones ho sentin en el mateix moment. Si no ho senten... segurament alguna persona se sentirà malament. I d'això no n'és culpable ningú.
Si decideixes seguir parlant amb ell, deixa-li clar que tu no sents el mateix i la resta, serà responsabilitat seva, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas