Crec que mai estaré preparada
Hola, primer de tot gràcies pel treball que feu.
El problema es que ja estic a la universitat tinc amistats i no puc parar de pensar que moltes vegades no puc aportar res al grupo perquè parlen de les seves parelles i de coses sexual buenuu de toda la intimitat. El cas es que, jo más me d'onat ni un trist petó amb un noi com les meves amigues. Res de res, I penso que cap noi es fixaría en mi. Tinc molta inseguretat, perquè crec que más arribaré a tenir cap cosa amb un noi. I si es donés el caso (que no ho crec😅) es que 100% de que jo no podría mantenir cap relació. Es com si les meves amigues que ja han fet de tot doncs ja estaven preparades pero jo?. Només et puc dir el que veig per les pelis i segur que no és gens idílic. No sé, em senta malament el tema. Mai estaré preparada i volia comentar-vos perquè aquí puc dir el que sento quasi tots els días que estic amb les amigues de la Universitat. Perdó per tanta letra 😅. Gràciesss
Laura Centellas

Hola,
No ens demanis perdó per expressar els teus sentiments. És normal que et sentis insegura, però el moment arribarà, estem segures que en algún moment coneixeràs a algú que despertarà un interès en tu i tu el despertaràs per l'altre.
Una de les coses que millor fem i que més conseqüències negatives té, és parlar-nos de forma molt poc amable. Ens diem coses molt dures i molt lletges, i potser hem de començar per parlar-nos de forma més amable per a poder fer front a les relacions amb altres persones, ja siguin d'amistat, com amoroses...
T'enviem una forta abraçada i ja saps, pots utilitzar el consultori tantes vegades com ho necessitis per a poder expressar com et sents.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas