Oblidar...
Hola!
Jo volia demanar consell sobre com oblidar a algú amb qui no he tingut res... Fa temps vaig conèixer a un noi amb el que vaig connectar moltissim des del principi, la qüestió és que estavem en punts diferents i ell ja m'havia insinuat que no volia res serio amb mi ni amb ningú. Al final vam deixar de parlar perquè, encara que jo notés que li agradava molt, no volia un rollo d'un dia amb ell perquè estava pillada i ilusionada. Vam deixar de parlar fa bastant, però sempre que el veig sento algo i algun cop que hem parlat he notat la tensió entre nosaltres.
M'he quedat estancada en ell i no he aconseguit connectar amb cap altre noi, és com que estic esperant connectar amb un altre noi de la mateixa manera que connectava amb ell i això ser que no passarà.
Sento com si encara l'estigués esperant. Necessito oblidarlo del tot, que em deixi d'importar i sobretot no sentir la química quan el veig, ja que tinc clar que no li importo.
Hi ha alguna manera de poder passar pàgina ràpid?
Merci!!
Laura Centellas

Hola!
No, l'única manera de fer passar ràpid els sentiments és passar-los i viure'ls. Sentir el dolor de la pèrdua i acceptar que aquest noi no vol estar amb tu de la mateixa manera que tu vols estar amb ell.
Per poder-lo oblidar és important que tinguis clars els motius pels quals el vols oblidar. Si no ets honesta amb tu mateixa i continues pensant que ell "canviarà d'opinió" o s'"adonarà del que realment sents", t'estàs posant una trampa. I les trampes mentals... són complicades.
Així que, si vols, fes una carta (per tu mateixa) quan estiguis preparada i acomiada't d'aquesta relació que ha sigut tan important per tu. Tanca-la i nota el dolor. Sabem que és difícil, però és important.
Una abraçada!
La Laura Centellas