mal a 4/no sento plaer, perque?
L'altre dia ho vaig fer amb la meva parella per segona vegada (pero que va ser com la primera perque cuan la vaig perdre va ser mes com una proba i ho vam fer molt lent i nomes uns segons). La meva consulta esta en que la primera posició que vam fer va ser la tipica del misioner i sincerament no vaig sentir res de plaer, tampoc em va fer mal simplement notaba com entraba i sortia pero no hem causaba cap sensació, perque pot ser? es temporal o sera sempe així? estic molt engoixada.
Despres vem cambiar de posició i ens vam posar a 4, hi alla si que ja hem feia molt de mal,jo pensaba que despres d'una estonsa s'hem pasaria perque era la 'primera vegada' pero no, vem haber de parar perque m'estaba entrant un atac d'ansietat del mal que hem feia, perque pot ser?
hauria de probar diferents pocicions que no siguin cap d'aquestes dues o com va? ajuda si us plau!!
Laura Centellas

Hola,
El que et va passar no és res extrany. La penetració NO és una de les formes de joc sexual que més plaer provoca a les persones amb vulva. L'explicació és anatòmica. La majoria de terminacions nervioses a la vulva i la vagina es troben a l'exterior, i sobretot a la zona del clítoris i els seus voltants. No a l'interior. Per tant, amb la penetració és fàcil que no sentim tant ni tant de plaer com en altres estimulacions.
Pel que fa al dolor en la posició de 4 potes, és possible que el dolor que sentissis fos perquè en aquesta posició la penetració acostuma a ser més profunda i això pot fer que t'impactés al coll de l'úter, que per algunes pot ser mot estimulant i per altres molt dolorós. Tampoc ajuda que estiguessis sentint dolor, ja que si sentim dolor i és un dolor no desitjat, en general, no ens divertim i per tant, allunyem a l'excitació.
I sobretot, si sents dolor, NO aguantis, jugueu a una altre cosa, l'objectiu és gaudir i divertir-se, si hi ha dolor, no és divertit. Jugueu a una altre cosa.
T'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas