Relació de parella
Hola, soc una noia de 22 anys que porta en parella des de fa un parell d'anys. Quan vàrem començar jo em vaig enamorar perdudament d'aquesta persona, però al cap d'uns mesos vaig descobrir que m'havia estat enganyant sobre que estava mantenint contacte amb la seva exparella a les meves espatlles. La qüestió és que jo el vaig perdonar i d'això ja fa més d'un any, a partir d'aquell moment ell m'ha demostrat que puc confiar en ell i que m'estima molt, però el problema és que jo ja no sento el mateix per ell... No em desperta cap desig sexual i no tinc gairebé ganes de quedar amb ell. Estic molt perduda perquè l'estimo molt, però crec que no soc capaç de tornar a sentir el mateix que al prinicipi i això m'entristeix molt... Crec que no tinc el valor suficient per a deixar-lo anar, però tampoc ens estic fent bé. Què puc fer? Ja que em dona la sensació que si ho deixem no trobaré a ningú millor... Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot hem de tenir clar que l'enamorament, aquest desig del principi, aquestes ganes de passar les 24h amb aquella persona, aquelles papallones només en pensar-hi... dura un temps, però llavors se'n va i queda l'amor.
L'amor és una part important de la relació (és essencial!) i aquí has de valorar si sents amor per ell o bé si només sents afecte (pel temps que heu compartit). Pregunta't si aquesta relació t'il·lusiona. Sol ser una pregunta clau.
Una vegada tinguis la resposta, pren-te el temps que necessitis per prendre una decisió, per dura que sigui. Comparteix-ho amb la teva gent i explica'ls com et sents. Veuràs que et donen suport.
Una abraçada!
La Laura Centellas