SOCIALITZAR
Holaaaaaa, primer de tot gràcies x tot el que feu x ajudar-me a mi i a molts altres adolescents <3
Em fa por socialitzar. Nomes en sento segura quan estic amb les meves 2 millors amigues, elles son les úniques amb les que puc ser jo. Despues hi ha una altra amiga que ho tolero, pero encara tinc por a vegades de demanar-li de quedar. I, ja està, no tinc a ningú més. Soc d’un poble i tampoc hi ha molta gent de la meva edat.
Quan penso en estar amb algu que no son elles em fa por, s’em forma un buit a la panxa, el meu cos es posa en alerta, i ns pq això passa.
M’estressa molt pq aquesta por fa que no parli amb mes gent i m’impedeix fer amics, i parlar amb el meu crush ….
Que puc fer pq aquesta por disminueixi??? (Crec que en se l’origen, fa uns anys jo era extrovertida, pero cada cop notava mes que la gent li importava una merda el que deia, i em vaig tornar introvertida)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a continuar amb la nostra tasca!
Pel què fa a la teva consulta, aquesta sensació és més freqüent del que sembla. Sovint tenim la sensació que les altres persones ens jutjaran pel què diem o pel què fem... mentre que les altres persones tenen prou feines en els seus propis maldecaps.
Dit això, si tu realment tens ganes d'ampliar el teu cercle, hauràs de proposar-te petits reptes per anar-los assolint mica en mica.
Per ex. el teu objectiu pot ser parlar amb el teu crush. Per aconseguir-ho has de trobar la manera de parlar amb 5 persones abans (sense que hi hagi les teves amigues).
Quin serà el primer pas?
- Saludar. A veure quina resposta tens.
Una vegada hagis saludat i les persones et tornin la salutació, podrà ser moment d'iniciar alguna conversa (fàcil, lleugera i curta). I així mica en mica anar augmentant la dificultat.
Acceptes el repte?
Una abraçada!
La Laura Centellas