Crisi
Hola,
Porto 3 anys de relació amb la meva parella i noto com hem tingut èpoques de tambaleig; no ha sigut gaire perfecte però ens estimem. Últimament hem tingut una crisi bastant forta (desconfiança meva per una cosa q em va fer, coses del passat que no supero, no saber que fer quan ens veiem...) i vam tenir una discussió fa dies, que jo pensava que tallaríem. Feia dies que em rondava al cap que hauríem de tallar perquè estàvem ja en un moment molt delicat, però l’estimava i no m’atrevia, per això vaig agafar valor d’explicar-li allò que em preocupava: jo li havia dit que en alguns aspectes no confio, i ell em deia que hi havia coses que li molestaven de mi, i coincidíem en que ja no sabem que fer o que dir junts últimament. Després d’aquesta conversació tan incòmode i que jo vaig estar fatal perquè em va fer mal saber que hi ha coses petites de mi que no li agraden gaire (però son lleus, vull dir q no es motiu per tallar), doncs al final vam seguir i des d’aquell dia, la relació va molt bé, per ara.
Jo crec que es tornarà a truncar perquè sol passar, que quan estem bé algun dia es torna a truncar i no vull fer-me il·lusions.
Vosaltres creieu que és possible que després d’això la relació vagi millor i estigui mes forta o ja es difícil desprès de tants entrebancs i les sinceritats del dia que vam discutir? I és normal que com si res ara ell estigui bé amb mi desprès d’haver-me dit allò que li fot de mi i el que a mi d’ell? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Les crisis tenen aquesta capacitat de reacció: o va tot més malament i s'acaba de trencar o bé ajuden a canviar i remuntar.
Sembla que necessitàveu un espai per compartir com us sentiu amb la relació i què necessiteu/espereu l'un de l'altra. No perdeu aquests espais de confiança i sinceritat. Mantingueu la relació en "avaluació" i aneu fent "examens" per saber si us hi sentiu bé o no.
És molt important poder expressar-nos amb la nostra parella.
Per altra banda, per què no intenteu fer un petit joc?
Prepareu 3 pots de vidre i agafeu 3 cartolines de diferents colors.
En un color hi escriuràs el que tu voldries fer amb la parella (plans petits, mitjans i grans), en un altre color hi escriurà el que voldria fer ell en parella. I en la tercera cartolina hi apuntareu els plans que heu pensat conjuntament.
Retalleu els plans i poseu els plans petits (coses a fer durant una tarda, un vespre...) en un pot. Després els plans mitjans (propostes a fer durant un cap de setmana, per ex. o llocs fora dels habituals) en un altre pot.
I el 3r pot estarà destinats als grans plans (viatges, aventures, somnis...)
Quan quedeu podeu obrir el pot dels plans petits i sense mirar agafar una cartolina! A veure què surt!!
Us animeu?
Una abraçada!
La Laura Centellas