perque no mel puc treure del cap
Hola el meu problema es que porto un 1 any i mig enamorada del mateix vam tenir una relacio oberta durant poc temps i sentia que jo tame li agradava pero despues de que va tallar en mi no vaig saber cap motiu del perque i despres nomes me utilitzava un dia que li anava be o per a quan li apetia a ell li agrada una altra ia de fa temps i ns q fer en la meva vida
Laura Centellas

Hola!
És molt dur quan veus que l'altra persona no té el mateix interès que tu... i fa molt mal. Aquí pots prendre la decisió d'acceptar aquesta situació (però només durant un temps determinat, sinó l'autoestima pot quedar afectada), o bé prendre la decisió d'oblidar-lo.
Per oblidar-lo és important tenir el motiu pel qual el vols oblidar (perquè ell no em va explicar per què no volia estar amb mi, perquè no m'ha cuidat, per què m'ha vingut a buscar quan li anava bé sense tenir en compte com em sentia...) i posar molta distància (física, virtual i mental).
Sabem que és difícil, però si tens clars els motius, et serà més fàcil oblidar-lo...
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas