menjar, en general:(
el curs passat vaig tenir principis de’anorexia, no esta diagnosticat ni res pero simplement no menjava (vaig perdre 5kg en 1 setmana), no tenia gana. Ara hi ha dies que en tinc i aue no en tinc gents pero igualement, encara que jo menji i la meva salut estigui “be”, hem sento super culpable per haver menjat. No puc evitar menjar i algun cop hem poso molt menjar a la boca per saciar les ganes de menjar que no martxen mai. Moltissims cops mhe plantejat vomitar pero no ho he arribat a fer mai
Laura Centellas

Hola! Gràcies per la teva consulta.
Et recomano que demanis ajuda professional, això és fonamental perquè una persona es pot recuperar d'un trastorn de la conducta alimentària sempre i quan faci tractament amb professionals especialitzats; pots tenir un pla individualitzat segons la teva situació.
Per això et recomanem que ho parlis amb professional, i confiïs en el seu criteri, tots volen el millor per tu. En cap cas t’has de culpabilitzar.
Et deixo el nostre telèfon perquè ens truquis i et puguem ajudar millor en tots els dubtes que ens expresses. En aquesta trucada ens podràs explicar tot això, desfogar-te i una de nosaltres (psicòlogues) t’assessorarà en tot allò que necessitis. El telèfon és 934549109.
Esperem la teva trucada, una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas