La meva novia no vol utilitzar condó.
Fa un parell de dies que la meva parella i jo vam tenir per primer cop relacions sexuals, era la primera vegada pels dos i jugavem a ficar-la i treure-la i tal. Tot sense protecció.
Ara ja portem 2 dies fent-ho amb marxa enrere sense protecció tot i que jo li he demanat per posarme preservatiu ella no vol perquè u veu massa serios massa, massa practicar sexe de veritat però a mi hem fa molta por fer-ho sense condó. Ho hem parlat i m'ha dit que amb condó no, que només es sent preparada per fer-ho amb marxa enrere i sinó res.
Espero que hem pogueu dir q fer per poder mantenir les nostres relacions amb seguretat.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Si tu no vols mantenir relacions sexuals sense preservatiu, haurà de respectar-ho. És important que si tu no et sents còmode fent-ho així, no ho facis. Bàsicament perquè mantenir relacions sexuals sense preservatiu us exposa a un embaràs no desitjat (si no esteu utilitzant un altre mètode anticonceptiu) i també a la possible transmissió d'ITS.
Et recomanem que en parlis amb ella, que establiu quins són els límits per cada un de vosaltres i que els respecteu. Serà molt difícil que gaudeixis de la teva sexualitat si no et sents còmode mantenint relacions sexuals amb por.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas