Fundamental😂
Hola,
Per començar, em veig obligat a donar-vos les gràcies per tot el que feu aquí ja que ajudeu a molta gent i això, us fa fantàstiques.
La meva consulta és simple: M’agrada una noia i estic segur que si arribéssin a parlar en persona més sovint, podríem tenir algo, però jo em moro de vergonya no per ella, sinó pel fet de sentir-me jutjat per la gent del seu voltant, i doncs al final casi mai hi vaig, i les poques vegades que estic amb ella, no dic casi mai res perquè sento que a la mínima quedaré malament (però quan som jo i ella no tinc cap problema). Per tant, que puc fer per no donar importància al que la gent pot pensar?
Gràcies i Bona nit!
Laura Centellas

Hola!!
Gràcies per les teves paraules!!
No és fàcil exposar-se davant les altres persones i quan és un moment vulnerable (parlar amb algú que t'agrada), encara menys.
Intenta centrar-te en la conversa i en la noia que t'agrada. Focalitza l'atenció en ella, en el que t'explica, en el que li vols explicar tu. Construeix una bombolla al vostre voltant. Quan notis que l'atenció t'està marxant, torna-la a centrar en la conversa. No és fàcil, però amb entrenament veuràs que cada vegada estaràs més còmode!
Ella també vol parlar amb tu. Recorda-ho.
La gent opinarà sempre, el que és important és que no ens faci canviar la nostra manera de ser (si no fem mal a ningú)
Una abraçada!
La Laura Centellas