Més ben explicat…
Hola de nou!
Sóc el noi que va fer la consulta sobre la por de catar-la per vergonyós (https://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/68419).
3 vegades m’en he asseventat per amistats mútues que li he arribat a molar i que ella vol que jo hi vagi a parlar, i lo més fort, que és que (segons el que m’han explicat), l’única cosa que fa que no estiguem junts encara és precisament això, que no parlem en persona. Com si nl fos prou, ella ja m’ha dit alguna vegada que no entén perquè no parlem i que ja li agradaria que es fes més sovint.
Ja penso en que una blna manera “d’infiltrar-se” és mitjançant amistats seves però a vegades una o dos tenen tendència a ser bastant bordes i llavors em sento molt jutjat perquè no paro de pensar que si dic algo potser diran algo en veu alta i em faran quedar malament (i doncs no dic res). Lo que més ràbia em fa és pensar que; sé exactament que haig de fer per que acabi d’assegurar que passi algo amb ella, però no sóc capaç de fer-ho per molt que vulgui o intenti.
Em fa molta ràbia… Sobretot quan començo el dia molt motivat ,fresc i segurísdim de que hi aniré a parlar per després acabar el dia sense haver-hi parlat.
Espero que em pugeu ajudar d’alguna manera..
Bona tarda i gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola!
Doncs ho tens tot molt ben encarrilat. Saps què has de fer i saps que tindràs una resposta positiva per part d'ella!
Així que... només cal trobar l'excusa per trencar el gel.
Pots preparar-te dues o tres fases per iniciar una conversa. I una d'elles pot ser: "no saps el que m'ha costat venir a parlar-te" o "tenia moltes ganes de poder parlar cara a cara". I a partir d'aquí li expliques alguna anècdota, per exemple.
Si ho necessites, pots tenir alguns temes de conversa preparats.
I et recomanem que ho facis en format repte. Durant 5 dies t'hi vagis apropant mica en mica fins aconseguir el 5è dia parlar amb ella. Com ho veus?
Dia 1: Creuar mirades
Dia 2: Saludar amb el cap
Dia 3: Saludar amb la mà (i dient bon dia) des de la distància
Dia 4: Passar pel seu costat i desitjar-li un bon dia mirant-la a la cara
Dia 5: Demanar-li com està (i esperar una resposta).
Com ho veus? T'animes?
Una abraçada!
La Laura Centellas