Amor i dubtes
Hola, primer de tot moltes gracies per tot i per llegirme.
El meu cas es molt lios. Fa ara uns 9 mesos que vaig començar a parlar amb un noi. Ens vam coneixer per un grup d'amics i a principis de Septembre, vam començar a parlar més. Primer de tot jo pensaba que només serien uns díes, pero va passar a ser cada día minim unes hores. El temps va passar i em vaig donar compte de que m'agradava. Sentía coses per ell ( encara m'agrada). Aquest noi es molt perspicaz que es va donar compte. I va arribar un día que s'ho vaig dir. Al explicarlo tot va anar tranki i tal, ell em va dir que no sentía lo mateix. Jo ja ho sabía pero malauradament això, em vaig posar una mica trista.
Va passar el temps i cada día ens tornavem més "units" I algún cop que altra em va dir que " me amaba" Potser ell s'ho diu a cualsevol amiga, pero per mi un "te amo" només s'ho he dit a les persones que de veritat estimo. En aquest cas ell.
Va arribar nadal i totes les festes ( que d'alguna manera les vaig poder passar una mica amb ell) i em vaig adonar d'una cosa que em va fer sentir una mica trista i dolguda. Ell es va enfadar amb mi per una chorrada i no em va parlar durant un día. ( cosa que es extrany) Ho vaig entendre i li vaig deixar espai.
Pero ell aquell precís día, li va explicar a una noia que coses que em van fer sentir trista i molt dolguda. Que des d'un principi ell volía ilusionarme i que per aixó em deis " te amo" i coses així. Quan joo sempre ho vaig dir de tot cor. Pero a més d'això li va explicar a aquella noia que no ho va acabar de fer perque per a ell jo sóc important i que m'estima tot i que com una amiga. I que no em vol fer mal.
Em va fer sentir malament que vaig començar intentar olvidar-lo e intentar veure'l com un amic.
Vaig coneixer nois i intentaba algun rollo pero no podía, ell estaba dins del meu cor. I ningún noi em va feia sentir lo mateix. ( tot això va passar després d'arreglar-lo i tornar a parlar. Tot i que mai l'he dit que m'havia enterat del que volia fer en un principi. Ja que vaig intentar olvidar-lo i fer com si mai ho haguès sapigut)
A l'hora de chatejar i parlar, ho vaig començar a fer d'una manera diferent. Parlaba com una amiga normal que no esta pillada per el seu millor amic. ( si som millors amics)
PEROOO era dificil. La vida em donava senyals, llegia un llibre i sortia el seu nom, llegia un altre i sortia llegia un altre i un altre cop sortía el seu nom. COM ES POSIBLE? vaig pensar. Però ns, la vida em donaba senyals, a més també sortien anuncis en instagram de coses que em recordaven a ell.
En resum, que no vaig deixar de sentir res, i em vaig donar compte que en veritat no era que no es podía sino que no volía. Aquests dies, em vaig donar compte de que ell es comportaba d'una manera diferent. I que li pasaba alguna cosa perque ho notava. I just ahir va publicar una stories d'instagram que era una frase que había escrit jo feia temps pensant en ell i que ell ho sabía. Perque coneix la meva lletra ( a la stories hi posaba " Algún día yo seré Raquel i tu Ares") i ns però em vaig quedar amb el dubte de perquè va posar la meva foto quan podía posar una altre.
I ns, ell em fa molt feliç i l'estimo molt. I ns si ell ha començat a sentir alguna cosa o no. Perque jo sé que mai m'ho dirà ( si sent alguna cosa) perque m'ho va dir. Em va dir que ell mai acostuma a dir-li a la noia que li agrada que sent alguna cosa.
I ns que fer. Que em recomaneu fer? Que opineu sobre el meu romanticisme? Jo no em vull rendir ;/
Moltes gracies. :)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i donar-nos tants detalls!
A veure, aquí hi ha diferents temes a tenir en compte, a veure si et podem ajudar.
Per una banda, és veritat que quan coneixem una persona podem tenir-hi unes intencions que van canviant a mesura que la coneixem més a fons. És a dir, que pot ser que al principi pensés una cosa de la vostra relació i després canviés d'opinió.
Per altra banda, està bé que tu prenguis la distància que necessitis per no fer-te més mal. És molt dolorós tenir al costat la persona que estimes sabent que ella no t'estima, oi? Així que, a vegades és millor posar una mica de distància (física: no veure's; virtual: no mirar xarxes; i mental: deixar de pensar-hi).
Pel què expliques, sembla que ell ha canviat d'actitud, però també et va dir que mai reconeixeria que li agrada una persona... així doncs, a nosaltres ens apareix el dubte: vol tenir parella? Perquè una de les coses més importants en una parella és poder-se despullar emocionalment i dir-se que s'estimen. Sentir-se vulnerable al costat de l'altra persona. I si ell no ho vol fer... com pretén tenir una relació?
I referent a l'anterior, sabem que aquesta persona és molt important per tu, però realment vols una relació on hagis d'endevinar què sent l'altra persona? On hagis d'estar pendent de totes les senyals que t'envia perquè no vol mostrar els seus sentiments?
Pensa-hi, i decideix què vols a la teva vida. No ha de ser una decisió precipitada, però sí madurada ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas