No esta preparat
Hola, bones.
Estic liada amb el meu millor amic, amb el que ja teniem historia desde fa molt i ens vam liar fa dos anys, la cosa esq els dos som verges, però últimament ens ho passem molt bé al llit, i han passat forces coses.
Ahir li vaig preguntar x el tema de follar ja que les coses estan tirant una mica cap alla, i hem va dir q ell també ho havia pensat i que no savia si estava preparat o no.
Jo hem vaig quedar com pensativa, del pal, li vaig preguntar que era x ell estar o no preparat i hem va dir q no ho sap, però que suposava q quan ho estigues ho sabria, jo tmp tinc clar si jo faria o no pq tmb hem fa cosa, però m'agradaria que hem donessiu consells per a poder gestionar aquest tema i entendrens sense posarli gens de presio a ell ni fer res que el fes sentir incomode.
Però hem dona la impresió que ho té molt mitificat , i a la vegada hem fa por el no anar a la vegada amb les coses que volem fer o deixar de fer, modo hem fa p:or que arribi un dia on jo vulgui seguir i ell no i estar com descompensats en aixo ns .
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Cada persona pot tenir el seu ritme i és important respectar-lo, sense pressions com bé dius. A vegades podem no tenir massa clars els motius pels quals no ens sentim preparades per fer un pas més, però això ens està indicant que encara no és el moment. De la mateixa manera, sol passar que arriba un moment en que notem que ja és l'hora de fer un pas més. El que és important és no forçar ni voler córrer. Gaudir des de la curiositat d'aquests moments d'intimitat que teniu junts, deixar que vagin passant les coses i si un dels dos necessita anar a un ritme més lent, no passa res, adaptem-nos, comuniquem-nos i gaudim del que ens vingui de gust fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas