Amics amb drets
Bon dia, després de anar quedant amb un amic meu de classe per mantenir relacions de cop i volta m’ha deixat de parlar o parla molt borde amb mi i em diu que me’n busqui un altre.
Jo sento coses per ell pero no se que fer, ja que des que no quedem estic més trista i vull quedar amb ell i explicar-li el que sento. Pero tinc por a que em digui que no.
Moltes gràcies per endavant per la gran feina que feu :)
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu el que estàs vivint. Sembla que aquesta persona ja no té el mateix interès i no ha triat la millor manera de fer-t'ho saber... Pel que dius, per molt que li demanis per quedar, ell és probable que et digui que no o que sigui poc respectuós... així que.. et toca fer-te'n a la idea (sabem que quan no hi ha explicacions clares és tot molt confús) i començar a passar pàgina.
Escriu en una llibreta tot el que voldries dir-li. Escriu-ho durant tots els dies que ho necessitis. Deixa que tot el dolor vagi rajant per la tinta del bolígraf o el teclat de l'ordinador. Plora, plora tot el que necessitis.
Nosaltres seguim aquí per si ens necessites.
Una abraçada!
La Laura Centellas