que me pasa?
no sé què em passa fa uns mesos em vaig començar a sentir-me deprimida amb el pas del temps augment després se'm van treure les ganes de menjar em passava dies sense menjar llençava el menjar a les escombraries em feia fàstic el menjar i jo mateixa després vaig començar a autolesionar-me deixi de sentir per dir així i començo a autolesionar-me molt més tots els dies després ho deixi però el sentiment de fàstic no se'n va deixo de pensar en la meva imatge corporal eh baixat 10 quilos tots diuen que estic més prima però jo em veig igual o pitjor no sé que em passa abans no em preocupa el meu cos però ara em fa fàstic només mirar-me al mirall
Laura Centellas

Hola!
Pel què ens expliques portes temps patint... Ara has fet un pas escrivint-nos, per poder deixar aquest malestar enrere. Has parlat amb algú més del que t'està passant? Intenta explicar-ho a alguna persona adulta del teu entorn que et generi confiança i així et puguin ajudar.
No estàs sola en això i nosaltres estem aquí per ajudar-te. A vegades ens pot costar parlar les coses amb la gent del nostre voltant i per això et deixem el telèfon de la nostra associació, que és: 934549109. Treballem a l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia i estem aquí per ajudar-te en tot el que necessitis (desfogar-te, dubtes que tinguis, pors,...). Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarà i atendrà totes les teves necessitats. Si us plau, truca'ns.
Has fet un primer pas escrivint-nos, permet-nos ajudar-te i estar al teu costat en tot el que necessitis.
Esperem la teva trucada. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas