dits
Bon dia, gracies per contestar.
Mai he tingut relacions sexuals i l’altre dia vaig voler masturbar-me fent dits (no ho havia provat mai), al introduir 1 genial pero quan vaig voler ficar 2 dits ja no vaig poder perque no m’entraven. Es normal?
Laura Centellas

Hola,
Més que normal a vegades pot passar que la primera vegada que ho intentem no ho aconseguim i això no té per què significar que hi ha cap problema. La nostra recomanació si has començat a masturbar-te i a experimentar amb el teu cos, és que primer observis el teu cos i els teus genitals, que localitzis totes les parts de la teva vulva i que comencis acaronant el teu cos i els genitals per la part externa. Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar-nos plaer. Descobreix quines sensacions vas experimentant.
Si estàs relaxada, i notes que el teu cos també ho està i tens ganes d'introduir un dit ho pots provar, a poc a poc, després un segon dit... sense presses i amb tranquil·litat. Si la zona està ben lubricada, serà més fàcil i agradable!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas