dificultat per arribar al orgasme si et masturbes amb el succionador
Bones tinc un dubte,
Mai he fet servir vibrador ni succionador per masturbar-me però evidentment que n'he sentit a parlar. Tinc varies amigues que m'han arribat a dir que ho han disfrutar molt amb el succionador però que s'havien adonat que amb el temps a l'hora de fer-ho amb les seves parelles, a elles els hi costava més arribar a l'orgasme per causa del succionador. És això cert? Depèn de la persona? o és un mite i per tant ha d'haver alguna altre raò al radera?
I llavors s'em va acudir una altre pregunta. És possible que per masturbar-te més t'arribi a costar més arribar a l'orgasme amb la teva parella o precisament si et masturbes més cau la possibilitat que tot sigui més sensible i que per tant sigui més fàcil arribar a l'orgasme? o ninguna de les dues :)
M'agrada masturbar-me i tinc curiositat per fer servir un succionador/vibrador però al sentir aquestes coses d'altre gent em fa treure les ganes.
Gràcies per endevant per la vostra ajuda.
Laura Centellas

Hola,
Doncs totes les preguntes que et fas ens semblen molt interessants! Gràcies!
És cert que alguna dones si utilitzen sempre el succionador o la vibració per a masturbar-se, "acostumen" al cos a rebre una estimulació molt intensa impossible de reproduir amb el cos humà, ni amb la mà ni la llengua ni res...
El succionador de clítoris pot ser molt estimulant però NO hauria de ser l'única forma de masturbar-se, un dia puntual, d'acord. Provar l'experiència, d'acord, però condicionar la masturbació al succionador o que la majoria de vegades ho fem amb el succionador, no.
És més recomanable que explorem el cos amb les nostres mans, que coneguem com funciona, què t'agrada i què no, per a poder ensenyar a les possible persones amb qui compartim la pròpia sexualitat  (si és que volem).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas