M'hauria d'arriscar o no?
Bones, mai he utilitzat això i bueno ara mateix estic en una situació on m'ha aniria bé algun consell vostre així q aqui va. Per començar dir-vos q sóc una noia.
Bueno el tema es q ara mateix estic començant a dubtar de la meva sexualitat ( crec q soc bi) perque m'agrada una amiga meva ( mai m'ha agradat cap noia i no he sentit cap atraccio cap a ninguna només m'havia liat amb nois) , el problema es q ella està d'intercanvi i torna d'aqui un mes. A mi ella m'agrada desde fa un any i a ella li he començat agradar ara, i parlem molt pero molt i m'ha dit q quan torni no pasara de la meva cara i que vol intentar algo amb mi pq s'ha pillat molt(jo també). Ella l'any passat em va fer molt mal perque no li agradava i pues no se si confiar en ella. El problema es q els meus pares son homofons i si jo els dic algo i em castiguen o algo estaré renunciant tot per ella i ns si valdria la pena...
Bueno espero q aixo no faci molta pena i si em podria respondre i dir-me algun consell
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns! Segurament escriure el que sents no haurà estat fàcil.
Sovint el fet d'explicar a la família de quina forma sentim amor, ens pot resultar complicat, per això moltes persones no ho expliquen fins passat un temps.
Si veus que és un terreny amable i segur com per compartir-ho, endavant! Però si no és així, i tal i com dius, els teus pares són homòfobs, potser donar el pas d'explicar-ho et pot resultar més difícil i potser requereix d'un procés una mica més llarg.
No et forcis.
Pel què fa a la confiança cap a ella, és normal que si vas sentir dolor per ella, ara tinguis por tornar a patir per amor per ella.
Dona't temps, escolta't i a veure com va d'aquí un mes quan us retrobeu. Ja ens explicaràs!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas