problemes amb condons
Hola,
soc una noia i la meva parella te un problema amb els condons. La cosa és que quan es posa el condó per començar l’acte, de cop se li baixa. Això es degut, o això diu, a que va estar molt de temps practicant sexe sense condó amb una altra noia i ara quan intenta posar-se un, el seu cos reacciona així, ja no l’accepta.
Hi ha alguna solució a això?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Sí! El primer de tot és que ell vulgui posar-se'l! i després si ell sent que el seu cos no està acostumat, que practiqui masturbant-se sol amb preservatiu. Si se'l posa quan es mastruba també li passa?
És habitual que alguns nois tinguin associat el preservatiu a la penetració i, a vegades, la penetració els hi pot generar pressió, pressió de "ara no pot baixar-se l'erecció, ara no pots fallar, etc..." i la pressió i el plaer no són bones amigues. També pot ser que en el moment en que s'apropa el "moment condó" es desconnecti del plaer i connecti amb "ui a veure si avui se'm baixa, a veure si avui puc..." i això també pot generar pressió. Si això li encaixa, el que us recomanem és que no us focalitzeu en la penetració i que jugueu amb el preservatiu al marge de si hi ha penetració o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas