Anem massa ràpid?
Hola, em sento molt agobiada amb el meu novi, porten com dues setmanes junts, i ahir em va fer dits, i jo a ell li vaig tocar una mica per sobre de la roba. Nose com actuar quan estic amb ell, es com que per chat estem molt bé, pero quan estem junts en persona es com que només en toca les tetes, la vulva. I jo tampoc vull que m'estimi només per l'atracció sexual. Tenint en compte que jo amb aquest noi ja vaig estar i em va possar les banyes amb la seva ex, tinc por de que després de tenir sexe amb mi es cansi i s'hem vagi amb la seva ex. Nose que fer, estic molt agobiada, pero jo crec que l'estimo. Les meves amigues diuen que estic amb ell per dependencia emocional i no se que pensar ni que fer
Laura Centellas

Hola,
Si no vols que et toqui els pits o la vulva, diga-li que no vols que et toqui, que vols anar més a poc a poc i que no et fa sentir còmode...
D'altra banda, sabent el que va passar, és possible que necessitis temps per a reconstruir la confiança, i això acostuma a ser un procés força llarg i que requereix de la seva implicació en tot això.
Ho has parlat amb ell? Li has explicat com et sents? Parla-ho amb ell. Com reaccioni, com t'aculli, com empatitzi o no, també et donarà informació de com pretén recuperar la teva confiança i potser t'ajudarà a posicionar-te.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas