Masturbació :)))
Holaaa, tinc dos dubtes. (Sóc noia)
Primer, pq quan em masturbo sola sempre arribo a l'orgasme i fins que arribo m'ho passo genial però amb la meva parella no sento ni la meitat? Em podríeu aconsellar com fer-ho (tot el proces)? (Se que arribar no es el mes important, però m'agradaria la veritat i fa temps o aconseguia)
Segon dubte, per masturbarme amb la meva parella em fa dits i fem servir lubricant, però a vegades es com que sento que em cou (escuece) es pel lubricant? Em podeu recomanar algun amb el que no em passi? Pq si ho fem sense lubricant (fem servir un que es estimulant de calor o algu així) no em cou.
Merci per tot el que feu :)))
Laura Centellas

Hola,
Doncs sovint passa que quan estem amb parella no ens deixem anar de la mateixa manera que quan estem soles. Encara que tinguem confiança i estiguem a gust, moltes vegades estem més pendents de l'altra que del nostre plaer. Tampoc és el mateix estimular-se una mateixa que que ho faci una altra persona. Per això és tan important la comunicació, explicar a l'altra què ens agrada, com ens agrada, guiar-lo amb les mans, amb les paraules, etc. De mica en mica, anireu descobrint com us agrada la sexualitat compartida.
Pel que fa al lubricant potser hi ha algun component del lubricant que utilitzeu que et fa reacció... si voleu utilitzar lubricants, comprar-ne un a una farmàcia que sigui de base aquosa. També podeu provar de no utilitzar lubricant i aprofitar la lubricació natural que augmenta amb l'excitació.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas