Bisexualitat?
Hola!
Crec que m'ha començat a agradar una persona del meu sexe (i això mai m'havia passat), però no sé fins a quin punt és amistat o va més enllà.
M'encanta la seva personalitat, es especial, l'admiro i m'encanta el temps que passo amb aquesta persona, tot i que ens veiem molt poc. Trobo a faltar-la de manera diferent que trobo a faltar a les meves amigues. No és molt amiga meva perquè només ens veiem 1 cop a la setmana ja que coincidim en una activitat, però es d'aquelles persones que m'agradaria que tingués més presència a la meva vida. La cosa és que no m'agraden les noies, no em fixo mai en les noies ni m'hi veig tenint-hi res amb cap, però amb aquesta m'ha passat algo diferent. No sé si és que m'agrada molt la seva personalitat i la veig com a referent ,i vull que siguem més amigues o si m'agrada (tot i que no hi ha desig sexual ni res, és només de personalitat). Ara mateix em confón la línia entre amistat i sentiments d'algo més.
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser necessites un temps més per continuar descobrint els teus sentiments cap a ella... Pel que expliques hi ha molt admiració i ganes d'estar amb ella i fer-la més present a la teva vida. També ens dius que no sents atracció sexual cap a ella... Si tens això tant clar, per què necessites posar-hi una etiqueta?
Necessites etiquetar la vostra relació? La teva orientació? A vegades tenim la necessitat de tenir-ho tot controlat i poder saber exactament com aniran les coses. Però en l'amor (i en les relacions humanes) no podem preveure què sentirem, per exemple.
Intenta veure-la més sovint i a veure cap a on desemboquen aquests sentiments ;)
Una abraçada
La Laura Centellas