Com s'ho dic als meus pares?
Hola bona tarda, jo porto amb un noi prop d'un mes i es la primera vegada que estic en una relació estable i m'agradaria dir-ho a casa perque crec q estic bé amb ell, pero nose com ho prendran els meus pares ja que es la primera vegada que dono el pas de "fer-ho oficial". M'agradaria poder ser jo mateixa a casa meva i crec que si no ho dic no estaré en pau amb mi mateixa.
Moltes gràcies per la vostra feina😘
Laura Centellas

Hola!
Felicitats! És molt bonic veure aquest amor per aquí!
Pel que fa al que dius, creiem que és important que els hi puguis dir als teus pares. Pots explicar-los exactament el que ens has dit: "Que vols ser tu mateixa a casa teva i que vols tenir una relació de confiança amb ells." Veuràs com reaccionen millor del que et penses.
Si vols, per introduir el tema, pots començar a parlar més d'ell a casa. Explicar que has quedat amb ell, que ell diu no sé què, que ell fa no sé quantos... i així anirà apareixent el seu nom en les vostres converses, de manera que quan els diguis que sou parella no resultarà tant xocant.
Com ho veus?
La Laura Centellas