Em canvio de club???
Actualment, estic entrenant en un club, m'ho passo bé i amb les companyes tenim un bon grup (som una pinya). El problema és que les entrenadores no ens fan cas, es passen tots els entrenaments amb el mòbil o parlant de les seves coses. Crec que no estem aprenent, ja hi ha hagut companyies que s'han canviat de club. Jo no sé si canviar-me de club la temporada que ve. Els altres clubs estan més lluny de casa meva, perdria temps més temps en anar i no m'ho puc permetre, ja que també he d'estudiar. A més, segurament perdria el contacte amb les meves amigues del club. Aleshores no sé si canviar-me de club o no?
Laura Centellas

Hola!
Canviar de club no és una decisió fàcil i entenem que tinguis els teus dubtes.... Tens tota la raó de voler un compromís per part de les teves entrenadores. Tu formes part d'un equip i t'has compromès a entrenar les hores que toquen i a posar-hi tot el teu esforç. I per part de les entrenadores el compromís també hi hauria de ser.
Has comentat a la teva família el que passa als entrenaments? Els responsables del club en son conscients? Potser abans de fer el canvi podries explicar-ho i veure si hi ha un canvi d'actitud per part de les entrenadores.
Generalment en els clubs hi ha una coordinació d'entrenadors, que són els responsables que els entrenaments funcionin així que potser podeu fer una queixa (tu i altres companyes) sobre l'ús del mòbil de les entrenadores.
I si veus que no hi ha canvi d'actitud... plantejar-te el canvi de club.
A més, t'animem a ser molt honesta en aquesta decisió: canvio de club (o m'estic plantejant canviar de club) perquè no sento que estigui aprenent en aquest esport i les entrenadores passen molta estona amb el mòbil sense donar-nos indicacionsd e millora.
Veuràs com reaccionen i canvien algunes coses! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas