Preguntes relacionats amb l'amor
Holaaa, bona tarda. Primer de tot gràcies per fer el que feu.
Fa temps que tinc un dubte. Que es el que fa que una persona començi a jugar amb els sentiments d'algú? I perqué algú decideix que no vol tenir parella?
Gràciess
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
A veure si et podem ajudar... No es tracta que algú vulgui jugar amb els nostres sentiments, sinó que aquesta persona no es compromet al mateix nivell que l'altra i esdevé un egoïsta emocional. Què vol dir això? Doncs que no té en compte les emocions de l'altra persona en la relació. Només se centra en el que sent ell/a mateix/a i no es responsabilitza que les seves accions tenen conseqüències en l'altra.
A vegades les persones no volen parella i està bé. Està bé que cadascú pugui decidir si ara mateix vol tenir una relació (amb tot el que implica d'energia i cura de l'altra). I si decideix això, ha de ser prou curós amb l'altra persona per explicar-li clarament i no jugar amb l'ambivalència (ara sí - ara no).
Ja ens diràs si t'hem resolt el dubte,
Una abraçada!
La Laura Centellas