El meu cor.... 💔
Hola bones per el comentari de fa uns certs dies... Ve volia donar les gràcies per l esforç que feu per ajdusr a molta gent, a poder millora les seves vides... I fins i tot ajudar-nos en els moments difícils...
Ve com diu el titul, us vull explicar que me adonat conta... Que ja eh fet tot., eh donat el meu cor, o eh obert la porta del meu cor... Perquè la gent pugui rebre la meva s'estima i tot i axi encara no eh rebut ni una oportunitat, per trobar aquella cosa que sempre eh desitjat.... Però me estic donant conta... Que ara arribat un punt que perdó les ganes de obri gent... O parla amb noies... Per por a ser rebutjat, perquè el meu cor... No pot més... I vull estimarme ami... Ja que es l únic persona que me estimara sempre... Jo mateix
Espero que lu faig sigi una millora per mi... Perquè ja no sento les ganes de estimar 💔💔💔💔😓😓
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, veure que us ajudem ens animen a continuar amb la nostra feina!
Pel que fa a la teva consulta, estàs en el bon camí. Has decidit prioritzar-te i aquesta és la decisió més important de totes!!
Centra't en cuidar-te i acceptar-te per tot el que ets. Només per "ser" ja ets mereixedor d'amor. Troba les teves virtuts, disfruta de les teves aficions, gaudeix amb les teves amistats i familiars.... Posa el focus en tu.
Pel que fa a l'amor, ja anirà sorgint l'oportunitat de conèixer altres persones, ja veuràs. Mostra una mica d'interès i curiositat per la seva vida i les seves aficions, i si l'interès és mutu, podràs començar a obrir el teu cor. Mica en mica, d'acord? Pots anar obrint el cor a mesura que et vagin demostrant que et cuiden.
Una abraçada!
La Laura Centellas