No tinc gana
Hola,
Us escric ja que fa uns mesos que em costa menjar. Abans com a molt de vegades em saltava l'esmorzar, ara m'ho acostumo a saltar sempre. Hi ha vegades que em salto el dinar i el sopar, i si no ho faig, el que em menjo és menys de la meitat del plat, i quan acabo em sento malament, i culpable per haver menjat, m'entren ganes de plorar.
Tinc una amiga que ha passat per un tca, i fa uns mesos em va dir que podrien ser indicis. Crec que estic força pitjor que quan li vaig comentar.
Si em passa alguna cosa dolenta o penso en coses que no em fan bé, se'm tanca l'estómac, tot el dia. Intento menjar, però no m'hi entra res.
No m'agrada el meu cos i no menjar en part m'ajuda a sentir-me millor, penso que així el meu cos m'agradarà més, tant a mi, com a la resta, això també em fa seguir volent no menjar. No crec que sigui un tca ni res per l'estil. Però hi ha persones que em diuen que no és normal, i he pensat a dir-vos-ho, per si em podeu recomanar qué fer.
Suposo que anar a un psicòleg seria el més lògic, però és una cosa que em costa. Ho veig força incòmode, i no seria capaç de desfogar-me com ho estic fent aquí.
Gràcies pel que feu<3
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per confiar-nos el que et preocupa. Pel que ens comentes, no ho estàs passant bé. Els nostres sentiments o emocions poden afectar a l'estómac, i és per això que quan ens sentim malament o ens passa una cosa podem no tenir gana o menjar per calmar aquestes emocions. Això que ens expliques no és gaire sa i pot ser perillós per la teva salut, però has fet un pas escrivint-nos i nosaltres estem aquí per ajudar-te i acompanyar-te.
Per això, et demanem que ens truquis i puguem parlar-ho tot amb més calma, no tens per què passar-ho sola. La nostra associació té psicòlogues que t'atendran i t'assessoraran en tot allò que necessites. T'oferim un espai íntim perquè puguis desfogar-te i explicar tot allò que et preocupa, com has fet a través del consultori. El telèfon és: 93 454 91 09. Truca'ns i parlem, si us plau.
Una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas