Relacions
Bonees! Va dos setmanes vaig tenir relacions per primera vegada. Vam utilitzar preservatiu i tot va anat molt fluït. Vaig tenir les relacions un dimarts, i el divendres em va venir la regla; pero ara no li paro de donar voltes a que algo hagués anat malament. On es poden aconseguir pastilles per abortar si es el cas? Gracies!
Laura Centellas

Hola,
Si alguna vegada teniu un accident i el preservatiu es trenca, el més adecuat seria acudir al Centre dAtenció Primària o al servei d'urgències de qualsevol hospital i explicar la situació. Allà t'atendran i t'indicaran com s'ha d'administrar la píndola de l'endemà.
També seria important que després de l'ejaculació no es segueixi amb la penetració ja que el penis anirà perdent l'erecció i el semen que estava retingut dins el preservatiu podria vessar i entrar a la vagina. Per tant, quan hagi ejaculat, pareu de jugar amb la penetració, retireu el preservatiu, i abans de lligar-lo, comproveu que no estigui malmès.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas