Com lligar
Doncs resulta que fa res que he fet 18 i no he lligat en ma vida, no he tingut ni la típica núvia a parvulari i no sé què Fer...
Agrària que no en diguéssiu el típic consell de fes-la riure etc.
Bàsicament, el que m'aniria molt bé és que en féssiu un croquis
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Doncs ens sap molt de greu però no podem donar-te el que demanes... No podem fer un croquis de com lligar, ja que no creiem que hi hagi una única manera. Si busques aquesta única manera, segurament trobis coses molt heteronormatives i plenes d'estereotips de gènere.
El que podem dir-te és que seria important no centrar-te tan a fora i mirar què hi ha dins. Què t'agrada a tu, no qui sinó què. Quines aficions tens, quins gustos, i que puguis deixar-te conèixer per altres persones alhora que et mostris interessat en conèixer el món interior de l'altre persona. Si et resulta interessant o no, etc... però conèixer. No lligar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas