Toc de l’amor
Hola! Voldria saber com es soluciona el toc de l’amor.. crec que en tinc. Fa 6 mesos que estic amb la meva parella i per exemple la setmana passada vam passar tot el dia junts i vaig estar super be i cada dia ens vèiem i tal i aquesta setmana, que al ser estiu no ens veurem cada dia, he començat a dubtar de si realment sento per la meva parella o no. Ha sigut així ensec, d’un dia per l’altre. Noto que quan estic FÍSICAMENT amb la meva parella estic molt a gust, tinc ganes de fer-li petons, etc. Però quan porto uns dies separada d’ell doncs em comencen a atacar aquests dubtes i no se perquè.. i ara mateix porto uns dies amb una ansietat terrible per culpa d’aixo. He estat buscant a internet i he vist que podria ser el toc de l’amor. No se perquè em passa això si despres quan el vec en persona estic 99% segura de que estaré bé i a gust.
Podria ser el canvi de rutina? Fins ara ens veiem cada dia i estavem acostumats a aquesta dinàmica en la relació i ara que es estiu no ens veurem cada dia ni molt menys (tot i que estant sola i tenint el meu espai tambe estic be). Pot ser que sigui a causa de la dificultat d’adaptació a la nova rutina?
Esque noto que per saber si realment m’agrada la meva parella o no he d’estar físicament amb ella, perque si no es aixi tinc la sensacio que dubto del que sento per ella… es normal? Que m’està passant?
Laura Centellas

Hola!
Quan es trenca una rutina o un hàbit, pot passar un temps per adaptar-nos a la nova situació. Això fa que quan estem en aquest període d'adaptació ens puguem sentir una mica més estranys amb nosaltres mateixos o amb les persones del voltant.
Pel que ens expliques, és molt sa el que estàs vivint: tens una relació de parella agradable i còmode i que fa que vulguis estar amb ella. I alhora pots gaudir del teu espai personal i estar tranquil·la sense cap patiment. Aquesta és la relació que ha d'existir entre dues persones que s'estimen!
Intenta gaudir de l'estiu, planificar coses en parella i també amb amistats i familiars... És molt probable que aquest canvi acabi enfortint la vostra relació!
Una abraçada!
La Laura Centellas