Fesr
Hola,
Acabo d’anar de festa per primera vegada en la meva vida i no sé odio anar de festa.
O sigui, no sé, he begut poquíssim i mhe quedata tontada, literal que he begut lo minim de lo minim de lo minim i estic com si hagués begut 10 copes de vi.
És normal que no m’agradi sortir de festa? 😂😂😂 esque em sembla una mica estrany però esque no puc enserio….
Laura Centellas

Hola!
Les drogues (l'alcohol n'és una) són substàncies tòxiques pel nostre cos i quan en consumim els efectes que tenim en el cos són la reacció a la intoxicació per aquesta substància. A més, la majoria de drogues tenen un efecte que es diu tolerància i això vol dir que el nostre cos cada vegada necessita més quantitat de substància per notar els mateixos efectes (amb la conseqüència que, quanta més quantitat, més intoxicació i toxicitat en el cos).
Per tant, que sentissis que l'alcohol et va afectar, és normal.
Pel que fa al sortir de festa, també és normal que no t'agradi o no t'hagis sentit a gust. Valora quins motius t'han portat a sortir per poder decidir si voldràs tornar-hi més endavant. Tens tot el dret a decidir el que vulguis i el que et vingui de gust, no ho oblidis! Quan fem coses per obligació o per agradar als altres... sovint no acaba bé!
Una abraçada!
La Laura Centellas