estic sol
Bones,
cada cop més tinc la sensació d'estar sol. El cas és que els meus amics mai fan plans i sempre sóc jo qui diu de fer algo, però malauradament al final poques vegades. De tant en tant veig que els meus amics han quedat, i a mi no m'han dit res, i el pitjor de tot és veure-ho per insta. Malauradament, l'única persona amb la que puc comptar per sortir viu molt lluny, així que res.
Alhora, fara uns 4 mesos enrere em parlava amb una noia a la que li agradava, i quan deiem per quedar al final sempre sorgia un imprevist per part seva i al final no quedavem, bàsicament es va quedar en una relació "telemàtica", desde que vam deixar de parlar penso en ella i no sé si tornar-ho a intentar, perquè si jo fos ella m'engegaria a la merda.
Degut a que no tinc a ningú amb qui sortir, no conec a gent nova, i per tant cada cop em tenco més. Fins i tot els meus pares em diuen que surti i que conegui a gent nova, fins i tot ja m'han deixat caure un parell de cops haveure quan aconsegueixo novia i m'estreno, cosa que encara em frustra més perquè em recorda a que estic sol.
Hauria de tornar a intentar-ho amb la noia amb la que ens agradavem?
Què em podeu recomanar per conèixer a gent nova i poder socialitzar una mica?
Moltes gràcies de tot cor!
Laura Centellas

Hola!
Si a tu et segueix agradant aquesta noia, pots tornar a intentar parlar amb ella i veure si aquest interès és mutu... a vegades pot fer una mica de por comprovar-ho, però val més això que no quedar-se amb la incògnita, oi?
Pel que fa a conèixer gent nova, des d'aquí et recomanem que puguis apuntar-te a algun casal, campaments, cursos d'estiu... que facin per la teva zona o que siguin del teu interès. Segur que a la teva població hi ha un servei d'informació jove i et poden donar algunes idees.
L'important per conèixer gent és sortir de la teva rutina i fer alguna cosa nova: una activitat nova, una feina diferent, una afició....
Mica en mica, d'acord?
Torna'ns a escriure per saber on t'has apuntat!
Una abraçada!
La Laura Centellas