Estic embarassada?
Tinc un dubte que em menja molt el cap i no em deixa estar tranquil•la i, sincerament, no sé a qui li podria preguntar.
Tinc amenorrea secundària, i fa una setmana la meva parella em va fer dits però no sé ben bé si tenia líquid preseminal als dits o no. Ara em penso que estic embarassada i ho passo molt malament. Tot i això, l’altre dia vaig notar que el meu fluxe és transparent i bastant llefiscós (característiques de la ovulació). Ho podria estar?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Perquè hi hagi embaràs els espermatozous han d'entrar dins de la teva vagina i fecundar l'òvul. Pel que ens expliques que va passar, les probabilitats d'embaràs són molt baixes.
Si t'has de quedar més tranquil·la, pots fer-te una prova d'embaràs passats 2-3 setmanes d'aquest dia.
En tenir amenorrea secundària és més complicat calcular el moment d'ovulació i quan aquesta es produirà, una manera de poder saber-ho és conèixer bé els canvis que es produeixen en el teu flux vaginal en els diferents moments del cicle.
Si tens molts dubtes, també pots dirigir-te a la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) perquè puguin resoldre les teves inquietuds i així quedar-te més tranquil·la.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas