drogues
tinc un colega que acaba de sortir d'estar ingressat per sobredosis de MDMA i s'ho pren molt a broma i segueix igual que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Les reaccions de les persones poden ser molt imprevisibles i, fins i tot, extranyes. No sabem per què reacciona així el teu amic, si ho fa per treure-li importància, si no vol demostrar la seva preocupació o si realment no ha vist el perill.
Tot i així, tu no hi pots fer gaire. Fes-li saber que a tu sí que et preocupa i (si ho vols) demana-li que quan vagi amb tu no consumeixi. Cal que s'adoni que per tu sí que és important el que ha passat i que no vols formar-ne part.
I a partir d'aquí... serà ell el que vagi decidint...
Sabem que pots sentir molta impotència, però no podem obligar als altres a actuar com actuaríem nosaltres. Tot i així, si la seva vida corre perill o s'agreuja el seu consum, pots intervenir parlant amb les persones que en son responsables (família o altres amistats).
Esperem haver-te ajudat,
Una abraçada!
La Laura Centellas