TDAH
Bon día, fa 10 anys en van diagnosticar Tdah, em vaig enterar fa 1 any ja que vaig veure el diagnostic a la app del metge, ja que els meis pares no m'ho van dir, segons la meva mare amb una serie de consells s'hem va disminuir i hem van donar l'alta, la cosa esque ha 2 anys que sento que em costa molt prestar atenció a les personas ja no es a l'hora d'estudiar, es inclos quan estic amb amiges, mai m'entero de res, no soc capaz de posar me a estudiar quan em poso estic lleguin pero no mentero de res, o cuán em fan preguntes estic escoltant pero no les proceso, em vienen miles de coses al cap a la vegada I al segon m'oblido o quan estic negativa no puc parar, em poso molt nerviosa per qualsevol cosa que em pasó I estic tot el día enfadada amb Els meus pares perquè m'errito de seguida pero esque no puc evitarlo, no soc capaz de estar a casa un día sencer magobio, a l'hora d'escriure faig fallos tontos que se que están malament pero no em donó compre, soc un desastre no se organizarme amb res, nose si es una etapa o realment ve tot del tdah, segons la meva mare jo ja no ting tdah diu que soc una vaga, pero nose si te rao o realment necesito ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí no podem fer una valoració psicològica del trastorn. Això ho hauria de fer un/a especialista de la psicologia o de la psiquiatria.
Tot i així, si sents que hi ha alguna cosa que no acaba de rutllar, que et notes despistada o que tens dificultat per processar la informació, pots demanar ajuda als teus pares per fer una segona valoració i actualitzar-la.
També els pots demanar ajuda a l'hora d'organitzar aquest estiu i poder-te fer un horari que t'ajudi a estar bé amb tu mateixa.
Els diagnòstics ajuden a entendre el que ens passa i a no sentir-nos sols/es, però llavors cal aplicar les indicacions i consells que ens donen els/les professionals per poder conviure amb la gent que estimem. Així que, et tocarà parlar amb els teus pares per poder trobar punts en comú.
Una abraçada!
La Laura Centellas