Perque no puc menjar??
Holaa, doncs mira fa dues setmanes aprox que el estomag se m'ha tancat, he intentat menjar pero es q no puc, i tot el q mengo ho vull vomitar, que em pasa??
gracies
Laura Centellas

Hola!
En primer lloc, moltes gràcies per la teva consulta. El nostre estómac està molt lligat a les nostres emocions i és per això que a vegades davant de situacions de nervis, angoixa o estrès se'ns pot tancar l'estómac o pel contrari, augmentar la nostra gana. És important que puguis detectar si el que t'està passant és a causa d'aquesta alteració emocional i que si és així, puguis parlar el que t'està passant i com et sents.
Has d'intentar parlar amb alguna persona que et generi confiança, perquè puguin ajudar-te. També tens l'opció de demanar ajuda professional, per exemple demanant visita al metge.
Per qualsevol consulta et deixo el telèfon de la nostra associació, 93 454 91 09. . Truca'ns i podrem parlar de com et sents i que pots fer.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas