Prof
Hola.
Durant la pandèmia jo anava a 6è de primària on tenia una profe. A la meitat de la pandèmia em vaig enterar de que el meu pare sortia amb ella. Se'm feia raro. Era una profe que m'agradava molt.
Ara, q faig 2n... Na, es com si em vingués ganes de veure-la sempre... Es molt raro i intento no pensar-hi. I somio amb ella casi cada nit.
Potser que ara hi penso més pq fa poc vaig anar a la festa de final de curs de la meva escola com a antic alumne i la vaig veure però vaig intentar evitarla, no parlar amb ella...
Em sap greu, pq crec que ja han tallat, o no, no ho sé...
(Per posar-ho tot a lloc: els meus pares estan junts però tenen una espècie de relació oberta per dirho d'alguna manera).
Perquè no paro de pensar i somiar amb aquella prof?
Merci pel q feu <3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Segurament veure-la a la festa de final de curs t'ha activat el record de nou. I quan s'activa un record, vol dir que el tenim més present i això fa que el nostre cervell tingui accés més directe a aquesta informació i la faci servir més sovint (és a dir, en pensaments espontanis o als somnis). No hi ha cap missatge ocult, és la manera que té el cervell de funcionar: com més hi penses (o fins i tot quan penses en que no hi vols pensar), més apareix.
Tot i així, potser necessites fer un tancament d'etapa amb aquesta professora. A vegades pot ser molt incòmode que algú de la nostra família surti amb els nostres professors/es i fa que la relació professor/a-alumne/a quedi una mica estranya. Per això potser podries intentar escriure una carta d'agraïment (o un correu electrònic) on li facis saber com d'important va ser per tu i li demanis disculpes (si ho vols) per la teva reacció el dia de la festa.
A veure si així pots deixar anar una mica aquest record i aquesta incomoditat que vas sentir a 6è de primària i que encara arrossegues ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas