em fan sentir malament :((
Holaa!
Primer de tot us volia dir que gràcies per oferir aquest servei, sou els millors!!
Us explico el que em passa: les meves 2 millors amigues (som un grup de 3 ) van a un altre institut. Des de primer de la eso que no anem juntes, i jo vaig intentar fer altres amics al meu institut. Vaig conèixer a dues noies amb qui em porto molt bé, però em fa sentir malament que sempre es prefereixin entre elles abans que a mi. M'explico, si hem de fer parelles van juntes elles i jo em quedo sola o haig d'anar amb una altra persona, sempre s'expliquen coses que a mi no, i només em fan cas quan estàn enfadades. Quan no es porten bé entre elles, llavors si que volen anar amb mi. També em va passar que vaig veure una conversa que una li posava a l'altra "t'ho dic a tu, però no li diguis a la [el meu nom]". Crec que no he fet res malament, i sempre a mi em diuen que som amigues les tres igual, però no es veritat després. Jo entenc que cada persona pot explicar-li les seves coses a qui vulgui, però fa mal que només em vinguin a mi quan estàn enfadades, com si fos la segona opció.
Jo preferiria anar amb les altres amigues, però al no anar al mateix institut, es molt difícil. Els meus pares saben això i em van preguntar si volia canviar d'institut, perquè a més no em sento gaire bé al meu, però no vull canviar, crec que no aniria bé.
Moltes gràcies!! (i perdoneu per el rotllo jeje)<3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!
Tens raó, cadascú pot escollir a qui explica els seus problemes o les seves coses. Però llavors cal acceptar les conseqüències. I en el teu cas sembla que elles no tenen la mateixa relació amb tu que entre elles. I no passa res, però cal que en siguin conscients.
Una amistat ens ha de fer sentir bé, acceptades per qui som i sense sentir-nos jutjada. Pel que dius, aquesta amistat no és del tot agradable per tu, així que hauràs de veure si t'aporta el que necessites o si et planteges canviar les amistats...
A vegades hem de posar l'etiqueta correcta a les nostres relacions, diferenciant entre amistats íntimes, amistats, companys/es i coneguts/des. D'aquesta manera evitem fer-nos falses expectatives sobre aquesta relació.
Com ho veus? Hi ha algú de la classe (o del teu curs) que et cridi l'atenció i vulguis conèixer una mica més?
Ens escrius i ens ho expliques?
La Laura Centellas