Ruptura condó
Bona nit,
Últimament, cada cop que tinc sexe amb el meu nóvio es trenca el condó completament (no un forat petit, un forat per on cap tot el penis). Ens ha passat amb varies caixes de Durex. Per què passa? Abans no ens passava, són els condons fins, els de la capsa vermella. L’altre dia va passar dins i va caure líquid preseminal en la vagina i ara tenim por (em vaig prendre la pastilla)
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Que estrany això que ens expliques... una opció podria ser que la talla que utilitza no és la correcta i que per això es trenca. També podria ser que la caixa de preservatius que comenteu estigui en mal estat. Reviseu data de caducitat i que l'embolcall i preservatiu estiguin en perfectes condicions. Una altra opció pot ser que no estigui col·locat correctament.
Podeu provar de canviar de marca o talla, si considereu que aquesta pot ser una de les causes, i revisar que col·loqueu correctament el preservatiu quan el penis està en erecció.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas