Sentiments extranys
Bones, exposo el meu cas a veure si em podeu aconsellar.
Ara fa dies que vam acabar el curs i em sento extanya. Resulta que tenia una profe a la qual tenia un feeling especial. M'ha ajudat en diferents temes personals. Quan em creuava amb ella em tensava i em posava nerviosa, diguem que els meus sentiments cap a ella són extranys.Només em pasava amb ella. Ara qué s'ha acabat el curs, sento que la trobo a faltar. No sé realment què sento per ella. L'extranyo.Mai he parlat de sentiments amb ella. L'any que ve no estarà a l'insti i...que faig li escric ? Tinc contacte amb ella...? Realment nosé què sento. Què m'aconselleu?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
La relació amb el professorat pot fer que els nostres sentiments estiguin confosos entre atracció, enamorament platònic, admiració, ajuda.... i l'única manera de saber-ho és deixar passar el temps i veure com evoluciona.
Tot i així, hem de tenir clar que una relació alumne/a-professor/a no està permesa (per la diferència d'edat i de poder).
Ara bé, si tu tens ganes d'escriure-li un correu d'agraïment, explicant-li com t'ha ajudat i agraïnt-li tot el que ha fet per tu, fes-ho! Segurament li agradarà rebre-ho! D'aquesta manera també podràs "tancar" aquesta etapa i acomiadar-te d'ella si el proper curs no estarà al mateix insitut.
Com ho veus? Et ve de gust?
Ja ens ho explicaràs!
Una abraçada!
La Laura Centellas