Sexe amb penetracio
Holaaa, nomes volia preguntar-vos unes coses sobre el sexe.
Primer, si es practica sexe amb penetracio amb condó (això sempre) si el noi es corre a dins, hi ha possibilitats d'embaràs?
Segon, es posible que faci mal les primeres vegades? (O sigui que no només sigui el primer cop que es fa, si no que el segon, tercer... tmb)
Tercer, es normal que al pràcticar penetracio (no només amb el penis, sino que tmb b els dits) em faci mal al cap d'una estona per dins, con si se m'inflames? I això podria ser motiu del lubricant? (No es de base aquosa crec)(Tmb prenc les pastilles anticonceptives, però me les prenc per regular la regla)
Per últim, pq em donen ganes de cagar (perdó per tan directe) al practicar la penetracio? Sobretot quan ho fem a 4.
Una altra cosa, em fa mal la penetracio al cap d'una estona però pq noto com que se m'inflama, i se que no s'hauria de practicar sexe si fa mal, pero tinc moltes ganes i ho faig igualment. Però com em fa mal no disfruto tant i ns que fer pq no em faci aquest mal com si se m'inflames, em podríeu aconsellar que fer?
Em sembla que ja estaria.(si em ve algun dubte més ja us ho escriure, esq sóc nova en aixo jaja)
Moltíssimes gràcies per tot el que feu 🥰🥰🥰
Laura Centellas

Hola,
Anem per parts contestant a les teves preguntes:
- Si el preservatiu s'utilitza correctament durant tota la relació sexual i si aquest no es trenca, o queda dins de la vagina, les probabilitats d'embaràs són molt baixes, ja que el preservatiu és un mètode anticonceptiu molt eficaç, que també et protegeix de les ITS ;)
- Sí, és possible que faci mal les primeres vegades, però NO ho hem de normalitzar. El sexe o la penetració no ha de fer mal.
- Si notes que et fa mal, s'han de revisar diferents aspectes: la lubricació, l'excitació, la intensitat de la penetració, que no hi hagi una causa orgànica que expliqui el dolor (aquí seria recomanable fer una visita ginecològica i de sòl pelvià per valorar si tot està correctament)...
- És una sensació per la pressió que notes amb la penetració. Pensa que els teus intestins estan a tocar de la vagina.
Esperem haver respost a totes les preguntes, si en tens alguna més, aquí estem!
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas