Estic enamorada dun capullo
Hola, soc una noia de 16 anys que acabo dacabar 4t d'ESO al principi d'aquest curs vaig començà molt preocupada ja que ens barrejaven de clases i no coneixi a quasibe ningú pero va arribar un nen nou que semblava molt amable i era bastant guapo. les primeres setmanes no vam parlar gaire fins que ens va tocar seure junts (com que junts treballem tant be vam acabar seient tot el curs junts). Llavors jo em vaig comemçar a pillar ja que era molt majo i ens portavem molt be. Llavors un dia per watsap em va obrir vam estar parlant i ens vam acabar liant. Despres vam estar totes les vacanses de nadal parlant per watsap i fent trucades. Pero no em arribat a see mai novius nomes erem un lio. Quan vam tornar el cole ens vam segir parlant i liant mantenint el nostre lio en secret ja que ell no volia que la gent ho sabes. Va arribar a lesquiada i va estar molt distant, ja no em parlava com abans i estava molt carinyos amb una meva amiga i jo estava bastant gelosa. despres de lesquiada ens vam barallar i no ens vam parlar mes. Pero encara seiem junts a clase i era molt incomode. Llavors ell va intentar fer algu amb la meva amiga pero ella li va dir que no pk sabia que jo estava enamorada dell i no es volia possar al mig llavors com que ella el va rejassar ell va decidir tornar a parlar amb mi i jo com que nestava enamorada vaig segir parlant amb ell ens vam tornar a liar uns quants cops mes fins que es va cansar de mi i va anar amb un altre. Quan laltre el va engagar a la merda va tornar amb mi pk sabia que jo li diria que si. Com que jo no podia pensar amb claredat pk em possava massa nerviosa que em mirava als ulls llavors sempre li tornava a dir que si i ens va tornavem a liar. Ell llavors es va possar molt pessat en el sentit en que volia fer algu mes que liarnos pero io no estava preparada i li vaig dir que no i va estar insisstint molt fins que li vaig dir que si. pero el dia que ho aviem de fer em vaig arrepentir i li vaig dir que no i podia anar i ell es va enfadar molt i va martxar amb un altre. (durant tot aquest temps mentrestant sanava liant amb altres i parlant) Despres no vam parlar gens i a la clase ens portavem fatal ens insultavem i ignoravem. fins que cap a final de curs ens vam començar a oblidar de tot el que havia passat i ens vam tornar a parlar com amics. Durant aquest temps ell tenia novia i penjaven histories i tot molt be pero un dia em va demanar de tornarnos a liar mentres ell tenia novia i jo li vaig dir que no. i va insisitir i tot pero li vaig dir que no. Al final de curs vam estar molt be com amics pero el problema es que jo encara segeixo molt enamorada que no mel puc treure del cap, em posu nerviosa quan estic aprop seu, em posu vermella quan em mira als ulls, si estic enfadada i em fa una abraçada em passen tots els mals del mon. ell ma canviat la vida ja que es el primer nen amb qui em vaig liar i la prera persona qui ma fet cas i sa fixat amv mi ja que no soc guapa i no tinc el millor cos ja que estic una mica gorda. Tescric aixo ja que voldira saber com oblidarme daquest nen ja que tot el dia el tinc al cap. tot i que magi fet molt mal nomes venint amb mi quan ell vol i utilitzantme em segeix tornant boja. (per culpa seva ma anat fatal al cole amb les notes ja que ell em distreia i no estudiava ja que estava pensant en ell o tenint atacs dansietat i plorant).
Perdona perque es tant llarc pero es que ho nessecitava explicar a algu. No crec que em pogeu ajudar pero era mes que res per desfogarme i treureu tot.
Perdo per les faltes
Gracies :)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos la teva història!
Pel que expliques sembla que aquesta persona t'ha cuidat molt poc i no ha tingut en compte les teves emocions a l'hora de relacionar-se amb tu.
Ens demanes com es pot fer per oblidar algú i el més important és voler oblidar-lo. Tenir clar els motius pels quals et vols allunyar d'aquesta persona i, després, buscar la manera.
Una vegada tinguis clars els motius (amb el que ens has exposat n'hi ha suficient), has de buscar tota la distància possible:
- Distància física (evitar trobar-te'l o reduir el contacte)
- Distància virtual (deixar de seguir-lo i de mirar últimes connexions)
- Distància mental (centrar-te en tu i en les teves necessitats)
- Distància emocional (és la més complicada)
Arribarà un dia en què veure'l no et farà mal, ja ho veuràs!
De moment, envolta't de persones que t'estimen, que es preocupen per tu i que et cuiden. Persones amb qui pots confiar i que saps que et respondran. Necessites curar aquesta ferida.... i l'amor de la gent del teu entorn és una bona cura. (tot i que faci mal...)
Una abraçada molt forta! Escriu-nos i ens vas explicant per on passes.
La Laura Centellas