No sé que fer amb els meus sentiments
Estic en una relacio amb un noi que l'estimo moltisim pero no sé que em passa que també m'agrada un altre noi o aixo crec, per a mi es molt guapo i avegades penso que podria tenir algo amb ell.
Amb aquest noi ja em vaig enrotllar pero encara no estaba amb aquest noi que estic ara.
Llavors estic confosa perque no se qui m'agrada, no se si tallar la meva relacio, pasar del que sento perque seran tonteries, que faig? que es el que sento, es veritat o es passatger?
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no ho podem saber, només ho saps tu! Però potser necessites una mica més de temps per veure com evolucionen els teus sentiments.
Pren-te unes setmanes per saber com estàs, què sents i què vols. Si necessites temps amb la teva parella, demana-li. L'important és que siguis honesta amb tu mateixa (i amb ell).
Potser per veure si és quelcom passatger, només cal que passin uns dies... i a veure què sents. En una parella és important que hi hagi complicitat i també il·lusió pel futur. És així en la teva relació?
Ara que han passat uns dies des que ens vas escriure... com ho vius? Com estàs ara?
Una abraçada!
La Laura Centellas